SOCIAL MEDIA

Zelf geen tijd om alle kanalen te beheren?
Wij doen dat met veel plezier voor je!

BLIJVEN POSTEN

WAT VOOR CONTENT KAN IK PLAATSEN?

Er is een groot aanbod als het gaat om social media, denk aan Facebook, Twitter, Linkedin en Instagram. Maar de grote vraag is natuurlijk; Wat plaats ik wel en wat vooral niet? Dit zal per branche verschillen. Een restauranteigenaar zal eerder proberen de sfeer van het restaurant over te brengen.

Een eigenaar van een winkel zal online media gebruiken om die ene speciale aanbieding onder ogen te brengen. Wij denken graag met je mee welke online strategie het beste bij je past. En lukt het je zelf niet de online media bij te houden, dan nemen wij dit met plezier voor je uit handen.

HALF NEDERLAND BEREIKEN?

Op dit moment gebruiken 10,4 miljoen Nederlanders Facebook, waar van 7,5 miljoen dagelijks. Met zulke gebruikersaantallen is het verstandig dit kanaal mee te nemen in je online marketingcampagne. Onder deze gebruikers kunnen zich ten slotte nieuwe doelgroepen bevinden. 

Facebook dient veel doelen en is voor bedrijven een goede oplossing, maar een goede strategie is noodzakelijk. Wij helpen je graag bij het opzetten van een online marketingstrategie. Kom eens langs en dan bespreken we onder het genot van een kop koffie de mogelijkheden!

FACEBOOK

TWITTER

JOUW BOODSCHAP IN 140 TEKENS

Twitter is lang niet zo populair als Facebook, maar toch goed voor 2,6 miljoen (0,9 miljoen dagelijks) Nederlandse gebruikers. Daarmee is ook Twitter nog steeds een goed kanaal om mee te nemen in je online marketing campagne. Via partijen als Followerwonk kan je goede inzichten krijgen in je bezoekers, en wanneer ze actief zijn. Op basis daarvan kan je op de juiste momenten gaan Tweeten. 

Bij Twitter is het belangrijk dat je, naast het regelmatig posten van berichten, zelf ook actief bent in het liken, reageren en retweeten. Het gebruik van de juiste (veelgebruikte) #hashtags is ook van belang, dit zorgt er namelijk voor dat jouw tweet terugkomt op een verzamelpagina. Wij vertellen je graag meer over handige strategieën voor het bereiken van jouw doelgroepen. 

VOOR DE ZAKELIJKE MARKT

LinkedIn is voor de zakelijke markt (B2B) een algemeen bekend medium. Met ruim 6 miljoen Nederlandse accounts en maandelijks 4,2 miljoen (0,4 miljoen dagelijks) bezoekers is ook LinkedIn een serieuze speler in online communicatie. Houd je volgers op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en neem deel in de vele discussieplatforms op LinkedIn.

LinkedIn geeft je de mogelijkheid om een eigen bedrijfspagina in te richten, waarop je jouw bedrijf kan presenteren. Via deze pagina kunnen geïnteresseerden zien voor welke diensten ze bij jou terecht kunnen. Naast adverteren kan je dit kanaal ook worden ingezet voor het verspreiden van vacatures.

LINKEDIN

INSTAGRAM

JE BEDRIJF IN BEELD

De afgelopen jaren is Instagram rap gegroeid; sinds begin 2017 zit Instagram aan de 3,2 miljoen (1,5 miljoen dagelijks) Nederlandse gebruikers, veelal jonge gebruikers. Door je Instagramaccount aan je Facebookpagina te koppelen, krijg je uitgebreide statistieken over je bezoekers en hun interesses. 

Instagram is goed te gebruiken als visueel inkijkje in jouw bedrijf. Denk aan foto’s van je producten en diensten, maar ook aan foto’s van een presentatie op locatie, viering van een succesvolle afronding van een project of een gezellig teamuitje.  
Laat zien wie je bent!

NU JE ER TOCH BENT, NEEM EEN KIJKJE

WELKE KANALEN?

Social media zijn een geweldige bron van bezoekers als het gaat om digitale producten. In de afgelopen jaren hebben wij onze ervaringen opgedaan met verschillende sociale mediakanalen. Deze kanalen zijn makkelijk bij te houden, en kunnen het verschil maken. Wij helpen je graag om deze manier van marketing goed in te zetten.

Heb je meer vragen over de mogelijkheden van online marketing?

Yolinde kan je er alles over vertellen.

Graag gebeld worden?